Početna Novosti 51 pregleda

Pun pogodak: Kineski adut Stellantisa je porazio konkurenciju u Europi

FOTO: Leapmotor

Leapmotor nadmašuje sve ostale kineske startup marke poput Zeekra, Xpenga i Nia, koje unatoč velikim ulaganjima nisu dosegnule sličnu razinu globalnog uspjeha

Kineski proizvođač električnih automobila Leapmotor, u kojem Stellantis udio, postaje globalni fenomen. Dok se mnogi startupi iz Kine bore s padom potražnje i prevelikom konkurencijom, Leapmotor bilježi eksplozivan rast, kako na domaćem tržištu, tako i u Europi.

Prema podacima Bloomberga, brend je do sada u 2025. godini prodao čak 500.000 vozila diljem svijeta. To je rast od 72 posto u odnosu na 2024., kada je prodano 290.000 primjeraka, i gotovo trostruko više u usporedbi s najnižim razdobljem od ljeta prošle godine. Time Leapmotor nadmašuje sve ostale kineske startup marke poput Zeekra, Xpenga i Nia, koje unatoč velikim ulaganjima nisu dosegnule sličnu razinu globalnog uspjeha.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

U Europi je Leapmotor zasad prisutan s tri modela: malim T03, većim SUV-om C10 i novitetom B10, limuzinom srednje klase koja tek treba ozbiljno krenuti u isporuke. I dok se prošle godine činilo da je riječ o još jednom pokušaju kineskog brenda da pronađe svoje mjesto na Starom kontinentu, rezultati za 2025. govore sami za sebe. Do sada je prodano 8311 primjeraka, što je golem skok u odnosu na samo 163 vozila u cijeloj prošloj godini. 

Marka je nedavno stigla i na Hrvatsko tržište. Najpristupačniji model T03 pokazao se kao najtraženiji, dok je veći C10 privukao kupce koji traže obiteljski SUV, uključujući i varijantu s produženim dosegom.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Uspjeh Leapmotora dijelom se može zahvaliti Stellantisovoj mreži i strateškoj suradnji. Za razliku od nekih konkurenata koji još traže partnere, Leapmotor ima iza sebe globalnog giganta koji osigurava distribuciju, servisnu podršku i financijsku sigurnost. To kupcima ulijeva povjerenje, što je presudno na zahtjevnom europskom tržištu.

S obzirom na to da Leapmotor B10 tek ulazi u prodaju, a potražnja za povoljnim električnim modelima u Europi raste, nema sumnje da će brend dodatno ojačati svoju poziciju. Ako ovakav tempo potraje, Leapmotor bi vrlo brzo mogao postati jedan od ključnih igrača europske tranzicije prema električnoj mobilnosti, ne samo kao još jedan kineski startup, već kao punokrvni globalni brend pod Stellantisovim okriljem.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.