Početna Off 187 pregleda

NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar

Opel Insignia
Vidi galeriju 1/8
NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar NOVI VS. STARI: Novi je premalen, a veliki nije prestar

Za nešto manje od 100.000 kuna moguće je kupiti novi mali Adam ili četiri godine staru Insigniju, trenutno najveći Opel

KVALITETA UNUTRAŠNJOSTI

ADAM

Adamova unutrašnjost zabavno je dizajnirana i lijepo oblikovana. Mogućnosti odabira boja i dezena te opreme zamalo su neograničene. Ergonomija sprijeda besprijekorna je, a straga i u prtljažniku mjesta je malo.

INSIGNIA

Insignia je relativno dugo na tržištu i sve se teže nosi s novopridošlim konkurentima. Dovoljno je udobna i nadasve 'korektna', što se tiče kvalitete materijala i udobnosti općenito.

Opel Adam | Author: Opel foto: Opel

MOTORI I MJENJAČ

ADAM

Najjeftiniji Adam opremljen je 1.2-litrenim benzincem s četiri cilindra i sa 70 KS. Najslabiji je to motor u Adamu, poznat iz prijašnjih Corsi, ne pretjerano snažan, ali dokazano pouzdan.

INSIGNIA

Insigniju pokreće 2.0 CDTI turbodizelski motor s moćnih 170 KS. Osim odličnih performansi motor odlikuje i mala potrošnja, po tvorničkim podacima u prosjeku samo 4,5 litre, a ispušta 118 g CO2.

Opel Insignia | Author: Opel foto: Opel

VOZNE OSOBINE

ADAM

Okretan i upravljiv - najkraći je opis Adama. Najbolje je iskoristiv na gradskim prometnicama i uskim parkirališnim mjestima. I na otvorenoj cesti vožnja može biti zabavna, osobito ako je prometnica zavojita.

INSIGNIA

Insignia je nemjerljivo udobnija, veća i prostranija na stražnjim sjedalima. Idealna je za dulja putovanja u četvero ili u petero. Na autocesti lako guta kilometre, s malo okretaja i malom potrošnjom.

Opel Adam | Author: Opel foto: Opel

TROŠKOVI ODRŽAVANJA

ADAM

Troškovi održavanja i registracije u korist su Adama. Uostalom, svaki novi auto je u ovome slučaju u prednosti nad rabljenim, a dodatna vrijednost je i Opelovo tvorničko jamstvo koje traje četiri godine, uključujući i pomoć na cesti.

INSIGNIA

Insignije u pravilu prelaze dosta kilometara, no nerijetko se mogu pronaći i primjerci s malo prijeđenih kilometara. Servisiranje Insignije skuplje je nego Adama, no kad su izdaci za gorivo u pitanju, zanimljivo je - Insignia je u prednosti.

Opel Insignia | Author: Opel foto: Opel

TEHNIČKI PODACI

ADAM

Motor/obujam/snaga: 4 cilindra, benzinski - 1299 cm3 - 51 kW/70 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: ručni, 5 stupnjeva - 115 Nm pri 4000 - 14,9 s

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 165 km/h - 5,3 l/100 km - 125 g/km

INSIGNIA

Motor/obujam/snaga: 4 cilindra, turbodizelski - 1956 cm3 - 125 kW/170 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: ručni, 6 stupnjeva - 400 Nm pri 1750-2500 - 9,6 s

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 220 km/h - 4,3 l/100 km - 118 g/km

POBJEDNIK JE... INSIGNIA!

Nerijetko je većina argumenata na strani novog vozila, no u ovom slučaju veća, snažnija i opremljenija Insignia je pobjednica. Tek peta godina korištenja nije mnogo za Insigniju, osobito ako nema previše prijeđenih kilometara.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.