Kako bi test prošao sigurno automobilom su upravljali daljinski pomoću posebnog sustava ugrađenog sam auto i VR naočala
Većina službenih crash testova diljem svijeta se obavlja pri brzinama od 50 do 70 km/h. Pri njima je šteta na automobilu vrlo velika, te se mnogi gledajući te snimke zapitaju što bi se dogodilo s automobilom da u čvrstu prepreku udari s mnogo većom brzinom.
Odgovor na to je ponudio francuski YouTube kanal Vilebrequin u prilično ekstremnom testu u kojem je cilj bio rabljeni automobil što većom brzinom zabiti u masivnu betonsku prepreku.
Kako bi obavili zahtjevan test morali su iznajmiti pistu zrakoplovne ruke te su na nju smjestili čak 72 betonska bloka kako bi napravili zid ukupne težine 86 tona koji bi mogao izdržati nalet automobila velikom brzinom.
Testni automobil bio je stari karavanski BMW serije 5 s dizelskim motorom i prijeđenih 284.000 kilometara na ploči s instrumentima.
Kako bi test prošao sigurno automobilom su upravljali daljinski pomoću posebnog sustava ugrađenog sam auto i VR naočala. Cilj je bio zabiti automobil u zid što većom mogućom brzinom. Planirali su dostići 200 km/h, no i 150 km/h bilo je dovoljno za spektakularan sudar i još spektakularnije snimke.
Očekivano, prednji dio automobila se prilikom udara u betonsku barijeru spljoštio i (ili) razletio na sitne komade, a od stražnjeg nije ostalo mnogo. Iako je testni auto bio dosta star pri ovim brzinama ni najnoviji ne bi prošli mnogo bolje. Ovaj je test možda izgledao zabavno, ali je također jako je dobar podsjetnik što se može dogoditi ako pretjerate s brzinom.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
zeljko
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.