Da, nakon dugo vremena stigla je i nova generacija Audija RS4 i to u karavanskoj izvedbi. Novi motor pokreće "konjica" iz modela RS5, koja broji 443 KS i 600 Nm okretnoga momenta...
Nakon što je prvi put predstavljen ove godine u Ženevi, na modelu RS5, Audijev 2,9-litreni twinturbo V6 motor glavni je adut i potpuno novoga Audija RS4 Avant. Nakon niza godina iz Ingolstadta je napokon stigla i RS varijanta limuzine, odnosno karavana srednje klase.
Zahvaljujući čak 450 KS i 600 Nm momenta, novi Audi RS4 do stotke ubrzava za kratkih 4,1 sekundu, te juri do maksimalnih i limitiranih 250 km/h. No, ako ste pravi zagriženi fan, za svoj RS4 možete naručiti i opcijski RS Dynamic paket koji "blokadu" pomiče na 280 km/h.
Kao što smo i od Audijevog RS odjela mogli i očekivati, novi RS4 zaista izgleda "opako". Pogon je standardno na sve kotače (quattro), uparen je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a kao opcija nudi se i sportski stražnji diferencijal, popularno nazivan "špera".
Iz Audija tvrde kako su inspiraciju za vrlo agresivan dizajn povukli s modela 90 quattro IMSA GTO, tako da je na novome supersportskom karavanu mnoštvo karbona i kompozitnih materijala. Stražnjim dijelom dominiraju dvije ogromne ispušne cijevi, karbonski difuzor te krovni spojler. Cijena novoga Audija RS4 Avant kreće se oko 80 tisuća eura za domaće njemačko tržište.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.