Početna Auto 965 pregleda

Hrvatska senzacija: Ovo je Rimac Nevera R, još snažnija i brža!

FOTO: Rimac Automobili

Kao da 1914 KS iz originalne Nevere nije bilo dovoljno, Nevera R je još snažnija i razvija 2107 KS. No to nije sve

Rimac Nevera je već nebrojeno puta rušeći "sve moguće" rekorde dokazala koliko je brz automobil. No Rimcu to očito nije bilo dovoljno pa sada sve dižu na jednu još višu razinu s novim modelom Nevera R za koji navode da slovo "R" stoji za: Radical (radikalan), Rebellious (buntovan) i Relentless (neumoljiv). 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Kao da 1914 KS iz originalne Nevere nije bilo dovoljno, Nevera R je još snažnija i razvija 2107 KS. No to nije sve jer zahvaljujući novoj generaciji Rimac sustava All-Wheel Torque Vectoringa i novim naprednim kočnicama, u kombinaciji s novim baterijskim sustavom usmjerenim na performanse, nevera R garantira da će biti još zabavniji automobil u vožnji i sposobnija za savladavanje zavoja. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Povodom predstavljanja automobila koje je održano na jednom od najvažnijih automobilskih događaja, The Quail: A Motorsports Gathering u Kaliforniji, Mate Rimac je izjavio: „Kada smo razvijali Neveru, važan dio zadatka bio je da automobil bude Grand Tourer. Potrudili smo se da bude prostran i udoban automobil, koji predstavlja ravnotežu između uzbudljivosti i iskoristivosti, intuitivnog upravljanja. Konačni je proizvod savršeno uspostavio tu ravnotežu: dobili smo automobil vrhunskih performansi koji je postavio brojne svjetske rekorda i može se udobno voziti tisućama kilometara preko različitih kontinenata. Bila je to prekretnica na tržištu hiperautomobila: prvi električni hiperautomobil koji predvodi novu generaciju i postavlja ljestvicu za performanse na novu razinu. No neprestano smo ga prilagođavali željama kupaca, od kojih su mnogi željeli automobil koji naglašava Neverinu sposobnost savladavanja zavoja zahvaljujući ugrađenoj naprednoj tehnologiji. Naš odgovor na to je Nevera R: posjeduje DNK rekordne Nevere, ali je brži i fokusiraniji.“

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Automobil dolazi opremljen novom generacijom Rimac Technology baterijskog sustava od 108 kWh (Rimac ne navodi je li to bruto ili neto), i koristi najsuvremeniju tehnologiju za pružanje više snage i učinkovitosti uz manju masu baterije. I dalje se koristi poznata postavka s četiri električna motora, jednim za svaki kotač, no snaga je sada povečana za 193 KS, na fascinatnih 2107 KS, što Neveru čini uvjerljivo najsnažnijim cestovnim serijskim automboilom na svijetu. Performanse su još impresivnije od prethodnika, a objavljene brojke donosimo u nastavku: 

najveća brzina: 350 km/h (412 km/h uz nadzor proizvođača)

0 – 60 mph: 1.74 s

0 – 100 km/h: 1,81 s

0 – 200 km/h: 4,38 s

100 – 200 km/h: 2,46 s

0 – 300 km/h: 8,66 s

1⁄4 milje: 8,23 s

 

  • Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

I dok se ubrzanja do 100 i 200 km/h te vrijeme na 1/4 milje ne razlikuju pretjerano od rekorda koje je postavila "obična Nevera", pri ubrzanju do 300 km/h dodatna snaga itekako dolazi do izražaja te omogućava skoro šest desetinki bolje vrijeme. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

No nije sve samo u ubrzanjima na ravnici. Nove karbonsko-keramičke kočnice EVO2 sa slojem silikonske matrice povećavaju performanse pri zaustavljanju, te unaprjeđuju hlađenje i istrajnost pri uporabi. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje smanjeno je za 10 posto, bočno prianjanje povećano je za 5 posto, a vrijeme kruga  a stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi. Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prianjanja novih guma i dodatnog downforcea, Nevera R u stanju je prkositi zakonima fizike kao nikada do sada. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Nevera R donosi još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), koji je iznova podešen kako bi se maksimalno iskoristio potencijal guma visokih performansi, novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jača potisna sila kao posljedica aerodinamičkih preinaka, prije svega velikog stražnjeg fiksnog krila i novog difuzora pruža veću stabilnost, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama, a povremeno i po trkaćim stazama, tvrde iz Rimca.  

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Sustavu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sustava R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uvjetima mokrih kolnika. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački mehanizam dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Nevera R ima i osvježeni dizajn.  Auto se doima nižim i agresivnijim, već je i nagnut prema naprijed s obzirom na to da ima veće stražnje kotače promjera 21 inča i prednje kotače promjera 20 inča. Prednji dio automobila donosi vodoravne linije koje naglašavaju aerodinamičnu učinkovitost. Sa strane je uočljiva skladna ravnoteža boje karoserije i dijelova koji su završeni u vidljivom karbonu, što dodatno ističe dinamičan profil automobila. Veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima, koji uključuju novi veliki difuzor, povećava potisnu silu za 15 posto i aerodinamičnu učinkovitost za 10 posto u odnosu na Neveru. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Novi automobil Nevera R premijerno je predstavljen u boji nazvanom Nebula Green i, kao takav, predstavlja vizualnu evoluciju priče o brendu Rimac, s Lightning Green zelenim elementima modela Nevera Time Attack sada u novoj paleti boja, iznutra i izvana. Unutrašnjosti Nevere, koja je fokusirana na vozača  dodane su nove opcije boja i prilagodbi po želji kupca. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Rimac je najavio da će proizvodnja Nevere R biti ograničena na 40 primjeraka, a početna cijena će iznositi 2,3 milijuna eura bez poreza i drugih davanja. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.