Također je je službeno najavljena i dugo očekivana sportska verzija Ioniq 6 N koja će biti predstavljena u srpnju
Hyundai je na Seoul Mobility Showu prikazao svoj redizajnirani Ioniq 6. Redizajn dolazi tri godine nakon premijere i potpuno transformira izgled automobila., posebice prednjeg dijela, tako da Ioniq 6 više nalikuje na potpuno novi model nego na redizajn.
Očekivano, električna limuzina mijenja svoja velika jednodijelna svjetla za dizajn s podijeljenim svjetlima koji je trenutačno "posljednji krik mode" za većinu proizvođača. Tanke isprekidane linije s lijeve i desne strane su dnevna svjetla, dok su prednja svjetla skrivena niže ispod njih.
Straga je sada samo jedan veliki spojler umjesto dva manja. Difuzor na dnu sada je u boji automobila. Osim toga, elementi slični tračnicama na difuzoru su uklonjeni, a tu su i nova pikselizirana vodoravna svjetla na dnu stražnjeg difuzora.
U unutrašnjosti, dva zaslona sada imaju tamni okvir, a središnja konzola je redizajnirana. Modificiran je i upravljač, a paneli vrata su dobili kvalitetnije materijale. Osim toga, mali zaslon kontrola klima uređaja je povećan iako se to ne vidi na objavljenoj slici, jer je taj dio zaklonjen upravljačem. Kao i ranije, Ioniq 6 je opcijski dostupan s vanjskim retrovizorima koji se temelje na kameri, a u toj verziji lijevo i desno od A-stupa ima dva dodatna zaslona.
Poput Ioniqa 5, Ioniq 6 od sada također po prvi put nudi "N Line" verziju, koja se na slikama pojavljuje u crvenoj boji. Ovdje se logotip marke pojavljuje na prednjoj strani u crnoj umjesto u srebrnoj boji. Osim toga, prednji dio je drugačije dizajniran i ima otvore za zrak za agresivniji izgled.
Hyundai za sada nije otkrio nikakve detalje o pogonima ili tehničke podatke tako da možemo samo nagađati je li se i tu nešto promijenilo. No zato je službeno najavljena i dugo očekivana sportska verzija Ioniq 6 N koja će biti predstavljena u srpnju. Na slikama se u pozadini već vidi stražnji dio ovog automobila s velikim krilom. Pretpostavljamo da će 6 N kao i 5 N dobiti sustav s dva motora i 650 KS.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.