Početna 1658 pregleda

Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača

Honda NC 750XDCT
Vidi galeriju 1/8
Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača Honda NC 750XDCT - jazz na dva kotača

Praktičnost i štedljivost glavne su mu odlike, a opremljen je ne samo motorom već i automatskim mjenjačem s dvije spojke, a u prilog mu ide i cijena od 65.000 kn

Iako performanse u ovoga motocikla nisu na prvome mjestu, ne možemo reći da ne ide dobro. Bez problema potegnut će preko 200 km/h, a razvija samo 55 KS. Hondini inženjeri "prepilili" su 1,3-litreni motor s četiri cilindra iz Jazza, dodali mu malo veći provrt te iz dva cilindra izvukli 745 kubičnih centimetara obujma. Iako se vrti na samo 6250 okretaja, oduševljava snagom. Već poslije 4000 okretaja ispucati će najveći okretni moment 68 Nm. Testirana Honda NC 750 u X (touring enduro) izvedbi imala je automatski mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa. Poslije pokretanja potrebno je pritisnuti tipku Drive i samo okrenuti ručicu gasa, a motocikl će sve ostalo odraditi sam. "Šaltanje" brzina teče glatko i već poslije nekoliko stotina metara vozit ćete se laganim tempom u krajnjoj šestoj brzini.

Honda NC 750XDCT | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Automatski mjenjač također je automobilska tehnologija i ima dvostruku spojku. Takvo rješenje još nije viđeno u vozilima na dva kotača. Ono što oduševljava je i nevjerojatno mala potrošnja goriva, jer s punim spremnikom s 14,1 l, prešli smo više od 350 kilometara. Dakle, trošio je 4 litre na 100 km. Mali kapacitet spremnika za gorivo rezultat je njegova smještanja između nogu vozača, dok je na mjestu gdje se on inače nalazi spremište za punu integralnu kacigu ili odlaganje prtljage.

Sprijeda je svrsishodni vjetrobran koji štiti od udara vjetra za većih brzina. Ako pak želite ručno mijenjati brzine poslužit ćete se prekidačima na lijevoj ručici upravljača i tada ćete brzine izmjenjivati kao na konvencionalnome motociklu ali ne koristeći se ručicom spojke. Kada smo Hondu NC cijedili do krajnjih granica "pila" je i više od 6 litara eurosupera na 100 km.

Honda NC 750XDCT | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Sjedalo je "kao rođeno" za duža putovanja, a i niske osobe osjećat će se ugodno na ovome motociklu jer je sjedalo od tla udaljeno 830 cm. Za zaustavljanje je "zadužen" jedan disk sprijeda, s promjerom 320 mm, a stražnji 240 mm, oba opremljena ABS-om. Na zaustavljanje nismo imali prigovora, ali poželjeli smo konkretniju i snažniju prednju kočnicu. Također, za oštrije vožnje do izražaja je dolazio meko podešen ovjes (zbog udobnosti), tako da oštriji manevri nisu preporučljivi.

Digitalni kokpit dobro je vidljiv i za jakoga sunca i pokazuje sve potrebne podatke o prijeđenim kilometrima, brzini i potrošnji. Pregršt tehnike i atraktivan izgled također idu u prilog ovoj Hondi, kao i cijena od 65.000 kuna.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.