Sjeli smo za volan najsportskijega Renaulta na tržištu i oduševili se njegovim boljim performansama, manjom masom i ultratvrdom šasijom...
Dakle, što nas sve najviše zanima? Da, ovaj auto u suštini je rekorder Nurbrugringa, najbrži auto s prednjim pogonom na svijetu. Iako je njegova 'hardcore' varijanta Trophy-R zapravo 'skinula' Hondu Civic Type R s trona, baza tih dvaju automobila je ista. Varijantu Trophy pokreće jednaki 1,8-litreni turbobenzinski motor s četirima cilindrima, koji razvija 300 konjskih snaga i 400 Nm okretnoga momenta. Zapravo, jedina ključna razlika na modelu Trophy-R je masa, koja je smanjena 130 kilograma.
No vratimo se našemu 'žutokljuncu'. Novi Megane RS Trophy ima jednaku Cup šasiju kao i u standardnome modelu, no tu su lakše aluminijske felge, snažnije kočnice Brembo i nov ispušni sustav, koji se zaista čuje onako kako bi trebao – glasno i sportski. Varijanta Trophy od standardnoga je RS-a lakša 17 kilograma, a snaga je porasla za 20 'konja'. To sve sena kompaktnom automobilu s prednjim pogonom itekako 'osjeti'. Trophy zaista ispucava, grmi i puca u svakome načinu vožnje.
Kao 'trackday' automobil novi Trophy je čista petica, za cestu je ipak 'pretjeran'. Na prometnicama je izuzetno tvrd i neekonomičan, a pri jačim ubrzanjimaa mehanički diferencijal Torsen na svakoj neravnini čupa volan iz ruku.
Performanse su sljedeće: 5,7 sekundi do 'stotke' i maksimalnih 260 km/h. Masa je 1419 kilograma, a dodatnih 20 KS ovaj Megane dobio je zahvaljujući keramičkim ležajevima u turbopunjaču, koji omogućuju da se sve brže i lakše 'okreće', te novim cilindrima, razvijanim u suradnji s Renault F1 Teamom.
Konačna odluka je: RS Trophy je odličan auto za stazu, savršen za brzu vožnju, no pretvrd za svakodnevno korištenje na cesti. Također, u gradskoj vožnji troši 'debelo' iznad 10 litara benzina. Njegova cijena? U ovome testnom izdanju, s ovom žutom bojom, sjedalima Recaro i ostalim sitnicama košta 339 tisuća kuna.
Pogledajte naš test novog Porschea 911 (992):
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
barbi
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.