Novi C-HR+ nema previše veze s "običnim C-HR-om", već je to novi električni coupe-SUV
Toyota je svojoj ponudi dodala novi automobil, a njegovo ime moglo bi zbuniti kupce. Naime, novi C-HR+ nema previše veze s "običnim C-HR-om", već je to novi električni model koji će se u ponudi smjestiti ispod bZ4X. Model je namijenjen za europsko tržište, a ranije se očekivalo da će biti nazvan bZ3X, no Toyotino odustajanje od ovog "nespretnog" imena rezultiralo je novim, također pomalo zbunjujućim nazivom.
Unatoč imenu, model se ne temelji na C-HR, već ima istu e-TNGA 2.0 platformu kao i bZ4X. Od njega je manji i agresivnije dizajniran, dok ej s druge strane osjetno veći od "običnog C-HR-a". Ima međuosovinski razmak 275 cm, a s 452 cm duljine, 16 centimetara je duži od C-HR-a.
Osnovni modeli u Europi imat će bateriju od 57,7 kWh (bruto) i jedan električni motor od 167 KS koji pokreće prednje kotače. Toyota tvrdi da će ovaj model imati doseg od 455 km po WLTP-u i do 100 km/h ubrzavati za prilično dobrih 8,6 sekundi. Najavljena je i snažnija inačica s prednjim pogonom i paketom baterija bruto kapaciteta od 77 kWh. Ona ima motor od 224 KS i 600 km dosega, dok je vrijeme sprinta od 0-100 km/h 7,4 sekunde.
Na vrhu ponude C-HR+ nalazit će se model s dva motora i pogonom na sve kotače s 343 KS, baterijom od 77 kWh (bruto) i ubrzanjem do 100 km/h za samo 5,2 sekunde. Ovaj model imat će WLTP doseg od 525 km
.
Unutrašnjost automobila podsjeća na onu u bZ4X, a Toyota tvrdi da je iznadprosječno prostrana za kompaktni SUV. U prtljažnik stane 416 litara. Zaslon infotainment sustava ima 14", a manji zaslon s instrumentima je smješten iznad volana, kao i u bZ4X ili modelima Peugeota.
Toyota još nije otkrila nikakve informacije o početku prodaje ili cijenama.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.