Grupacija BMW prvi je put ove godine prodajnim rezultatima nadmašila svoga vječnog rivala Mercedes-Benz. I to na najvećem svjetskom tržištu - u Kini
Ukupan broj isporučenih vozila, modela BMW i Mini, je 59.616, što predstavlja rast prodaje 13 posto. Mercedes-Benz na kinesko je tržište plasirao 54.632 vozila, što je rast 6,9 posto. No Grupacija BMW nije uspjela premašiti prodajne rezultate koje je na tomu tržištu ostvario Audi. Sa 65.767 prodanih vozila, Audi je treći mjesec zaredom najprodavanija luksuzna marka automobila u Kini.
Gledamo li prodajne rezultate od početka godine, Mercedes-Benz je vodeći, ispred Audija i BMW-a. Do kraja trećega kvartala prodaja Mercedesa porasla je 13 posto (500.707), Audi je ostvario rast 15 posto (483.001), a BMW je zabilježio rast prodaje 5,3 posto (459.629). Grupacija BMW postigla je dva vrlo važna dogovora u Kini. S lokalnim proizvođačima potpisani su ugovori koji bi trebali ojačati prisutnost bavarskoga diva na tržištu novih vozila u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta. BMW je potpisao ugovor s kineskom tvrtkom, svojim dugogodišnjim partnerom, Brilliance China Automotive Holdingsom, o povećanju svog udjela u zajedničkom pothvatu - tvrtki BMW Brilliance Automotive. Tako će Bavarci imati 75 posto udjela u tome projektu.
BMW planira povećanje proizvodnih kapaciteta togapogona na 650,000 vozila godišnje (trenutni kapacitet je 400.000), a to će ostvariti u roku od tri do pet godina. Osim toga, BMW je potpisao sporazum s vodećim lokalnim proizvođačem lakih komercijalnih vozila, 'Great Wall Motor Co.', koji će sklapati električne Minije. Oni će biti sklapani na istoku Kine, a prvi primjerci iz proizvodnih pogona izaći će 2021. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.