Jedan od Mercedesovih menadžera izjavio je za njemački poslovni list: "Automobil stoji kod trgovaca, potpuni promašaj." Drugi je dodao: "To je nišni model, prodajni volumen je vrlo nizak."
Kada je Mercedes-Benz najavio električnu verziju svoje legendarne G-klase, očekivanja su bila visoka. Međutim, godinu dana nakon lansiranja, prodajni rezultati su razočaravajući, a interni izvori iz kompanije priznaju da je model G580 s EQ tehnologijom komercijalni neuspjeh.
Prema izvješću njemačkog poslovnog lista Handelsblatt, od početka godine do kraja travnja prodano je samo 1450 primjeraka električne G-klase, dok je tradicionalna verzija s benzinskim i dizelskim motorima ostvarila oko 9700 prodanih primjeraka u istom razdoblju. Jedan od Mercedesovih menadžera izjavio je za njemački poslovni list: "Automobil stoji kod trgovaca, potpuni promašaj." Drugi je dodao: "To je nišni model, prodajni volumen je vrlo nizak."
Više je razloga za slab interes kupaca za električnu G-klasu. Prvo, cijena vozila je znatno viša u odnosu na verzije s unutarnjim izgaranjem. Drugo, praktičnost je smanjena. Automobil ima maksimalnu nosivost od samo 415 kilograma i ne smije voziti prikolice, što ga čini manje funkcionalnim od tradicionalne verzije poznate po svojoj sposobnosti da se nosi s različitim izazovima.
Osim toga, masa vozila je značajna. Auto teži nevjerojatnih 3085 kilograma. Doseg je još jedna slabost. G580 with EQ technology, kako se auto službeno zove, ima doseg od 473 kilometra prema WLTP ciklusu, ali u praksi je on osjetno manji od toga, pogotovo na autocesti.
Unatoč slabim prodajnim rezultatima, glasnogovornik Mercedesa je izjavio je da su "prodajne brojke u skladu s očekivanjima", našim prodajnim brojkama", ali nije pružio dodatne detalje. Međutim, interni izvori priznaju da kupci mnogo više žele "pravu G-klasu, sa šest ili osam cilindara".
motor1.com
Zbog niske potražnje, Mercedes razmatra prilagodbu svojih planova za ranije najavljeni takozvani "mali G". Iako se i dalje očekuje lansiranje ovog manjeg terenca do kraja desetljeća, možda neće biti isključivo električni, kako je prvotno planirano. Glasine sugeriraju da bi manji G mogao ponuditi i verzije s motorima s unutarnjim izgaranjem kako bi proširio svoju privlačnost.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.