Alijansa Renault-Nissan prodala je oko polovine električnih vozila na svijetu, Nissan Leaf i dalje je najprodavanije električno vozilo na svijetu
Bijeli elektromobil Renault ZOE koji je prodan početkom lipnja, bio je dvjestopedesettisućito električno vozilo koje je proizvela Alijansa Renault-Nissan. Ovaj fenomenalan rezultat postignut je samo četiri i pol godine poslije početka prodaje Nissana Leafa, prvog serijskog automobila na svijetu bez emisija. Zanimljiv je podatak kako Alijansa danas proizvodi oko polovine električnih vozila na svijetu. Nissan Leaf je i dalje najprodavanije električno vozilo svih vremena, s više od 180.000 prodanih primjeraka. Od siječnja do svibnja Alijansa je prodala oko 31.700 električnih vozila – gotovo 15 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Francuska vlada je u travnju vlasnicima starih dizelskih vozila ponudila potporu od 10.000 eura za zamjenu novim električnim vozilima.
Alijansa Renault-Nissan jedina je automobilska grupa na svijetu sa čak šest električnih modela automobila. Osim modela Leaf, Nissan nudi kombi e-NV200 koji se u Europi i Japanu prodaje od prošle godine. Osim ZOE, Renault također prodaje dostavno vozilo Renault Kangoo Z.E, limuzinu SM3 Z.E. i Twizyja, gradski dvosjed. Nissan Leaf u cijelom svijetu je prodan u 185 000 primjeraka, a prodaje se u 46 zemalja. Najveću prodaju bilježi u Sjedinjenim Američkim Državama gdje je od predstavljanja prodano oko 80.000 vozila, u Japanu je prodano oko 53.500 primjeraka, a u Europi oko 41.500.
Renault je od početka prodaje svojeg prvog električnog modela Kangoo Z.E. u listopadu 2011. prodao oko 65.000 primjeraka. Renault je u posljednja dva mjeseca predvodnik po prodaji električnih vozila u Europi s tržišnim udjelom od 26 posto. Renaultova najbolja tržišta su Francuska, Velika Britanija, Njemačka i Norveška. U Francuskoj, gdje je ZOE najpopularnije električno vozilo, osvojio je gotovo polovinu tržišta, jer vladin ekološki poticaj omogućava vozačima da ZOE s akumulatorom uzmu na leasing u iznosu od 99 eura na mjesec.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.