Razvoj automobila zahtijeva veliku flotu pretproizvodnih vozila za različita testiranja. Naime, kada model krene u prodaju ta cijela flota mora biti uništena
VW se još uvijek oporavlja od skandala s dizelskim emisija štetnih plinova, koja je potresla automobilski svijet i ugrozila Volkswagenov ugled diljem svijeta. Uprava VW-a naporno radi kako bi ponovno pridobila povjerenje javnosti - plaćaju se novčane kazne, stvaraju električni automobili i najavljuje ukidanje dizelaša. Naime, stare pogreške opet su isplivale na površinu pa se tako stvorio novi skandal.
Prema njemačkome Der Spiegelu, tužitelji istražuju postoji li pravni postupak protiv Volkswagena zbog prodaje 6700 pretproizvodnih vozila kao novih ili rabljenih vozila. Od 2006. do 2018. godine prodano je oko četiri tisuće tih automobiila u Njemačkoj, a ostatak po Europi i Sjevernoj Americi.
Naime, Der Spiegel je u međuvremenu pronašao još devet tisuća vozila, u razdoblju od 2010. do 2015. godine, koja nemaju jasan status proizvodnje. Prema tome bi se moglo pretpostaviti kako je ovaj skandal puno veći nego što se o tome govori. 'Volkswagenov trenutni plan je otkupiti te automobile na globalnoj razini. Tako bismo poštedjeli trgovce da troše puno vremena razmišljajući što bi trebalo popraviti', rekao je Andreas Brozat, Volkswagenov direktor komunikacija.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
bnz
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.