Početna Off 30 pregleda

33,79% manji ceh za gorivo

Opel Corsa
Vidi galeriju 1/5
33,79% manji ceh za gorivo 33,79% manji ceh za gorivo 33,79% manji ceh za gorivo 33,79% manji ceh za gorivo 33,79% manji ceh za gorivo

Čak 25.799 kn štedi Opel Corsa vozi li se na LPG 100.000 km, investiciju u veću nabavnu cijenu vraća već nakon 16.184, a jedan od najvećih benefita je tvorničko jamstvo

Želite li uštedjeti i umjesto 58,9 kuna za stotinu prevaljenih kilometara platiti 33,11 kn, ili nevjerojatnih 33,79% manje nego za Eurosuper? A tko ne bi volio “zaraditi” 25,79 kn na tako maloj relaciji! Izračunajte koliko to iznosi na 10.000 km, a koliko tek na 100.000 km. Pametnom dosta, jer nije lako zaraditi 25.799 kn tijekom uobičajene eksploatacije auta. Upravo toliku uštedu donosi vožnja na plin u Corsi 1.2 LPG. Opel je uz Daciju jedina kompanija koja je ovom dijelu Europe ponudila posve nove serijske modele s ugrađenom plinskom instalacijom, a Corsa koju pokreće 1,2 litarski Otto agregat koji razvija 83 konja najmanji je od njih. Cjenovno su konkurentni, a ono što je najvažnije; dokinuli su dosadašnju nesigurnost svih onih vlasnika auta s plinskim instalacijama koji nisu mogli računati na tvorničko jamstvo.

Bio je to sve do nedavno zapravo i najveći problem za sve one koji su poželjeli voziti na LPG, jer ugraditi plin u bilo koji novi auto značio bi istovremeno i gubitak svih prava iz jamstvenog roka. Stoga su se na ugradnju plinskih instalacija odlučivali prije svega vlasnici auta kojima je istekao garantni rok. Riječ je o hrabrom potezu Opela koji je naprosto želio pokazati kako vladaju i plinskom tehnologijom i kako mogu pružiti potpunu sigurnost svima onima koji odluče u vozilo s LPG instalacijom uložiti nešto više novca – i to posve novoga. Matematika je egzaktna, a Corsa jamci da ce vam se tako uložen novac vratiti već nakon prevaljenih 16.184 km. Kad brojač kilometara dosegne do te brojke započinje ono najslađe – ušteda! Upravo na toj numeričkoj točki, naravno ako se vozi na plin, vraćaju se 4174 kune, koliko u startu stoji više Corsa 1.2 LPG, od iste Corse isključivo s benzinskim agregatom.

Opel i Dacia jedine su dvije marke u Hrvatskoj koje nude nekoliko modela s tvorničkim plinom. Na vrijeme su prepoznali trend cijena LPG-a.

Uskoro dolazi nova generacija Corse, pa je sada dobar trenutak za kupnju još uvijek aktualnog modela po povoljnim cijenama, osobito onog s tvorničkom plinskom instalacijom. Plinska instalacija je postavljana diskretno i vizualno se teže detektira od naknadno ugrađene. Ćep za tankiranje plina smješten je iza poklopca i pored cepa za gorivo, spremnik se nalazi ispod podnice prtljažnika, a
cak i standardni pokazivač razine goriva ima dvostruku funkciju. Prilikom vožnje na plin pokazuje količinu plina u spremniku, a prilikom vožnje na benzin pokazuje razinu goriva. Performanse su joj skromne i prilikom uporabe benzina, a pri vožnji na plin još je tromija. Ipak, razlika je očitija u realnim uvjetima prilikom meduubrzanja. Ne čudi stoga što i po tvornickim podacima Corsa u prosjeku troši 23 posto više plina nego benzina. No i uz ovoliko višu potrošnju, kalkulacije pokazuju isplativost Corse LPG. Benzinska izvedba troši 5,5 l u prosjeku, dok plinska 6,8 l na 100 km.

Dobro: cijena instalacije, niska potrošnja
Loše: slabije performanse na plin

Tehnički podaci

Opel Corsa Selection Plus 1.2 LPG
Cijena                         osnovni model 85.435 kuna
Motor                          4 cilindra, dizelski
Obujam                      1229 cm³
Snaga                         611 kW / 83 KS pri 5600 o/min
Moment                      110 Nm pri 4000 o/min
Mjenjač                       ručni, pet supnjeva
Maks. brzina               170 (168) km/h
Ubrzanje 0-100 km/h    14,3 (14,7) sek
Potrošnja                     4,5/7,2/5,5 (8,9/5,6/6,8) l/100 km
Test                            7,0 l/100 km
Emisija CO2                129 (110) g/km
Dimenzije d/š/v            3999/1737/1488 mm
Prtljažnik                     285/1100 litara
Masa                          1163 kg
Garancija                     2 godine

Ocjena    8

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.