Novi model bi trebao konkurirati konkurirati Daciji Spring, Citroënu ë-C3 i mnogim drugim modelima koji uskoro stižu na tržište, kao što su Renault 5 i Fiat Grande Panda.
Hyundai nastavlja širiti svoju ponudu električnih automobila s novim Insterom koji je ujedno i najmanji i najjeftiniji Hyundai na struju. Novi model zapravo je električna verzija modela koji se do sada prodavao samo u Koreji, mini SUV-a Casper, no napravljene su male modifikacije na dizajnu i velike na konstrukciji i tehnologiji automobila. Za razliku od Caspera Inster će se također prodavati u Europi, na Bliskom istoku i u azijskom Pacifiku, što ga čini globalnim modelom.
Inster je posudio mnogo od Casperovog dizajna, ai mu je dodao masovnije odbojnike i druge detalje koji automobilu daju pomalo "terenski izgled". Tu je i zatvorena maska, a promijenjena su i prednja dnevna te stražnja svjetla kojima Inster podsjeća na Ioniq 5.
Međutim jasno je da auto nije čista kopija, jer Inster je osjetno veći od Caspera te od njega mjeri 23 cm više u dužinu i 18 cm veći međuosovinski razmak. Automobil je malo duži od konkurentne Dacie Spring, no još uvijek mnogo manji od tipičnih automobila gradske klase, pogotovo SUV-ova. Spada u A-segment, dugačak je 383 cm, širok 161 cm i visok 158 cm, s međuosovinskim razmakom od 258 cm. Time je ujedno i uvjerljivo najmanji Hyundaijev SUV.
Dizajn interijera također je uvelike prenesen s Caspera. Auto ima dva zaslona od 10,25 inča, jedan za instrumente, a drugi dodirni. Ovisno o opremi, oprema može imati bežično punjenje mobitela, LED ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, grijana prednja sjedala, krovni otvor i sveobuhvatan paket sustava za pomoć u vožnji.
Sva sjedala mogu se preklopiti, a drugi red s dva odvojena sjedala je također klizni. Prtljažnik ima kapacitet od 280 litara, koji se pomicanjem stražnjih sjedala može proširiti na 351 litru.
Hyundai Inster bit će dostupan s dva pogonska sklopa. Početni model ima električni motor sa 95 KS i 147 Nm te bateriju kapaciteta 42 kWh što je dovoljno za "više od 300 km dosega", prema Hyundaiju. Drugu verziju pokreće snažniji elektromotor od 113 KS u kombinaciji s malo većim paketom baterija kapaciteta 49 kWh. Hyundai najavljuje WLTP doseg od 355 km.
Zahvaljujući mogućnosti brzog punjenja od 120 kW, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto za 30 minuta. Na AC punjaču ej maksimalna snaga punjenja od 11 kW. Tu je i V2L (Vehicle to load) funkcija koja omogućuje punjenje i pokretanje vanjskih uređaja što je posebno praktično za kampiranje i slične aktivnosti u prirodi.
Novi Inster krenut će u prodaju u Koreji ovog ljeta, a zatim će uslijediti postupno uvođenje u Europi, na Bliskom istoku i u azijsko-pacifičkoj regiji. Hyundai nije objavio nikakve cijene, no iz mnogi izvora se može čuti da će ovo biti još jedan električni auto za oko 25.000 eura čime bi trebao konkurirati Daciji Spring, Citroënu ë-C3 i mnogim drugim modelima koji uskoro stižu na tržište, kao što su Renault 5 i Fiat Grande Panda.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.