Iako se moglo očekivati da će s vremenom netko ugraditi 2JZ u novu Supru, nitko nije očekivao da će već sada biti dostupna cijela oprema za zamjenu motora
Toyota je relativno nedavno predstavila petu generaciju Supre, no koliko god smo ju dugo očekivali, Supra je stvorila 'podijeljene osjećaje'. Taj sportski automobil odlično izgleda i mnogi stručnjaci tvrde kako se odlično vozi, ali najveća 'mana' je ispod poklopca motora. Naime, fanovi Supre jednostavno ne mogu podnijeti to što je Toyota izabrala BMW-ov motor umjesto legendarnogarednog 'šestaka', poznata kao 2JZ.
No čini se kako je mukama fanova došao kraj, jer je američki CX Racing napravio svu potrebnu opremu za ugradnju motora 2JZ u novu Supru. Iako se moglo očekivati kako će s vremenom netko ugraditi taj motor u novi automobil, nitko nije očekivao da će već sada biti dostupna cijela oprema za zamjenu motora.
Podsjetimo, četvrtu generaciju Supre je pokretao 3,0-litreni motor 2JZ koji je razvijao između 220 i 330 konjskih snaga, a uz određene modifikacije ovaj automobil je mogao razvijati preko tisuću konjskih snaga. Zbog takvih mogućnosti, ovaj motor postao jedan od najpoznatijih i najpoželjnijih na svijetu. CX Racing, osim motora i ugradnje, nudi niz dijelova i opreme za modificiranje i nove i stare Supre.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.