Corsa izvana izgleda znatno 'ozbiljnije', a na slikama je moguće vidjeti da će postojati i potpuno električna verzija
Potpuno novi Opel Corsa najavljuje se već neko vrijeme, a predstavljanje se očekuje u rujnu na salonu automobila u Frankfurtu. Opel je pokušao držati cijeli dizajn u tajnosti, ali ga je prevario francuski L’Automobile Magazine. Naime, uredništvo je dobilo prikaz nove Corse, pod uvjetom da ne smije nikome otkriti kako će ona izgledati, ali je, prema njihovoj tvrdnji, došlo do slučajne pogreške.
Francusko uredništvo je slučajno objavilo te fotografije u galeriji nekoga drugog članka, a kda ga je uspjelo ukloniti, fotografije su se već proširile diljem cijelog svijeta.
Kao što je i najavljeno, nova Corsa dijeli platformu s Peugeotom 208, a prema slikama se može zaključiti da će postojati i električna verzija. Izvana izgleda puno 'ozbiljnije' nego aktualni model i pomalo liči na kompaktnu Astru. Zahvaljujući novoj platformi, ne samo da će ovaj auto biti elektrificiran, nego i lakši 108 kilograma.
Nova Corsa će biti niža i šira od aktualnoga modela, imat će ljepši dizajn svjetala, a prvi put će biti u ponudi i IntelliLux Matrix LED svjetla. S obzirom na drugačiju platformu, bit će prostranija, ali će zadržati već poznat dizajn kontrolne ploče, uz ponešto digitalizacije. Moguće je vidjeti digitalizirano vozačevo sučelje i na sredini kontrolne ploče poveći dodirni ekran.
Nema potvrđenih informacija o pogonskim sklopovima nove Corse, ali se može pretpostaviti da će sve dijeliti s već predstavljenim Peugeotom e-208. Tako se pretpostavlja da će imati elektromotor sa 100 kW snage, odnosno 136 konjskih snaga i bateriju s kapacitetom 50 kWh. Osim elektrificirane verzije, može se očekivati da će u ponudi biti i 1,2-litreni trocilindraš PureTech u različitim verzijama te 1,5-litreni 'dizelaš' sa 100 konjskih snaga.
Sada nam preostaje pričekati frankfurtski salon automobila u rujnu da bismo vidjeli predstavljanje ili ćemo ga dočekati i prije, s obzirom na to da je prikaz dizajna već procurio.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.