Početna Auto 39 pregleda

DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise

DS3 u Parizu
Vidi galeriju 1/11
DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise DS3 ugledao svjetlo dana pored Mona Lise

Louvre, najpoznatiji svjetski muzej ugostio je sinoć probranih 550 novinara, biznismena i poslovnih partnera DS-a i pompozno predstavio DS3, posljednji iz palete posve novih proizvoda posve novog DS brenda. Ekskluzivno u Auto startu donosimo detalje glamurozne prezentacije

DS 3 zaokružio je paletu posve novog brenda kojeg je lansirao prošle godine Citroen. Nakon DS5, DS4, DS4 Crossovera stigao je i najpotentniji DS3. Dugo u noć trajala je prezentacija najnovijeg DS aduta i to ni manje ni više nego u Louvreu, najpoznatijem svjetskom muzeju umjetnina koji, između ostalog, čuva 7 od sveukuno 15 dostupnih djela nenadmašnog Leonardo da Vinciija.

Mona Lisu novi DS 3 sasvim siguno nije zasjenio, jednako kao ni djela Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simonia, ali po prvi put jedan je automobil ugledao svjetlo dana pored najvećih svjetskih umjetnina. U DS-u kao da su željeli pokazati kako su njihovi proizvodi zaslužili naći mjesto pored najveći uradaka civilizacije. Ova ekshibicija organizirana je za probranih 550 svjetskih novinara, najuspješnijih svjetskih dilera DS brenda te svh onih bez kojih ova nova marka ne bi ugledala svjetlost dana.

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

O novome modelu DS-ovci su zapisali: "Prvi DS koji nosi vrlo izražajan svjetlosni potpis DS LED VISION, DS 3 uvijek je znao spojiti avangardu i estetiku. Danas dobiva i novi prednji kraj DS (DS WINGS) oblikovan poput umjetičnog djela, s okomito postavljenom prednjom maskom šesterokutnog oblika koju krasi logotip DS. Kromirani okvir naglašava eleganciju te se proteže prema svjetlima i svjetlima za maglu s tehnologijom LED, i to dvama kromiranim krilima, novitetima uvedenim na novim modelima DS 3.

Tako je prednji kraj osuvremenjen i u savršenom je skladu sa stilom automobila te se prvi put na automobilu DS pojavljuje dva elementa Wings. Podrazumijeva se da trend treba pokrenuti prvim modelom DS iz linije i pravom ikonom marke DS. Tako je dodatno naglašen izgled Novog DS 3 kao dragulja dostojnog luksuznog francuskog umijeća.''

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

Novi DS 3, gradski automobil na prvi pogled, jednako je spretan u gradu kao i na otvorenoj cesti zahvaljujući dimenzijama zbog kojih je iznimno okretan te ponajprije zahvaljujući performansama motora. Ovaj automobil u ponudi ima osam motora (tri trocilindarska benzinska motora PureTech – izglasan za „međunarodni motor 2015.“ – dva četverocilindarska benzinska motora THP i tri četverocilindarska dizelska motora BlueHDi) opremljena tehnologijom SCR (Selektivna Katalitička Redukcija), tri mjenjača (najnoviji ručni mjenjač s 5 ili 6 stupnjeva prijenosa, upravljani ili automatski mjenjač) te emisijama CO2 od 79 g/km (s motorom BlueHDi 100) do najviše 129 g/km. 

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

Tri noviteta na Novom DS 3 zaslužuju dodatnu pažnju: najnoviji automatski mjenjač EAT6 (lansiran prije sedam mjeseci) i uvođenje trocilindarskog motora PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te novi motor 1.6 THP S&S s izdašnim okretnim momentom koji dolazi uz DS 3 PERFORMANCE, najsportskiju i najradikalniju izvedbu game. 
Najnoviji mjenjač EAT6 na modelu DS 3 sparen je s trocilindarskim benzinskim motorom PureTech 110 S&S. Taj motor s turbopunjačem nudi veliki okretni moment već od malog broja okretaja. Ovaj spoj motora i mjenjača idealan je za gladak i dinamičan užitak u vožnji.

U mješovitoj vožnji troši 4,6 l/100 km, kabriolet 4,9 l/100 km, te limuzina ispušta 105 g CO2 po kilometru (manje za 40 g/km, odnosno 30 % u odnosu na VTi 120 BVA), a kabriolet 112 g /km, pri čemu okretni moment od 205 Nm postiže već od 1500 o/min.

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

Novi motor na Novom DS 3, PureTech 130 S&S. Ovaj motor odlikuje se brzo dostupnim okretnim momentom u kojem se može uživati u vrlo širokom rasponu. On modelu DS 3 daje još više karaktera i dinamičnosti, pri čemu bilježi najbolje emisije CO2 u konkurenciji: 105 g/km, a u mješovitoj vožnji troši 4,5 l/100 km. Snage od 96 kW (130 KS) pri 5500 o/min i najvećeg okretnog momenta od 230 Nm (+ 44 % u odnosu na motor VTi120 koji je zamijenio) dostupnog od 1750 o/min (umjesto 4250 o/min u slučaju motora VTi120), motor PureTech 130 S&S utjelovljuje sav potencijal DS 3. 
Novi modeli DS 3 dolaze i u iznimno učinkovitoj izvedbi: DS 3 PERFORMANCE dostupan je kao limuzina i kao kabriolet. Ova dva vozila kruna su cjelokupne game DS 3. Imaju sve kvalitete navedenih modela te ih podižu na sasvim novu razinu. Snažni i profinjeni, nude neusporediv užitak u vožnji i posve novi, usavršen dizajn…

Sljedeće brojke dokazuju pedigre izvedbe DS 3 PERFORMANCE: 208 KS, 300 Nm okretnog momenta, 125 g/km CO2. Rezultat je to dojmljivog rada ekipe odjela DS PERFORMANCE koja je odlučila opremiti ovaj automobil motorom 1,6 THP S&S i spariti ga sa 6-stupanjskim mjenjačem (MCM) posebnog stupnjevanja, koji se odlikuje blokirajućim diferencijalom Torsen® zbog kojeg ovaj automobil izvrsno prianja i zadržava smjer vožnje.

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

Kako bi automobil bio još okretniji, a pritom i siguran, ovjes i kočni sustav dodatno su poboljšani. Osim toga, karoserija je spuštena za 15 mm, prošireni su prednji i stražnji tragovi kotača (prednji za 26 mm, stražnji za 14 mm), a prednji kočioni diskovi od 323 mm imaju posebna kliješta (stražnji od 249 mm).

Ekipa je posebnu pozornost posvetila i stilu! Dinamičnost vozila prepoznatljiva je na prvi pogled: posebna dvostruka ispušna cijev, širi tragovi kotača, sjajni aluminijski naplatci od 18'', sjajna crna kočna kliješta, poseban logotip u bojama DS PERFORMANCE... Ne treba zanemariti ni unutarnji izgled koji je također uređen u sportskom duhu, čemu svjedoče sportska sjedala presvučena kožom i alkantarom, posebna instrumentna ploča i armaturna ploča s potpisom DS PERFORMANCE.

DS3 u Parizu | Author: Igor Stažić foto: Igor Stažić

Kako bi kupac dobio učinkovit i personaliziran automobil, može uz limuzinu i kabriolet birati između dvije razine opreme. Prva razina obuhvaća šest kombinacija boja karoserije i krova na limuzini i četiri kombinacije na kabrioletu. 
Druga razina, pod nazivom „Black Special“, dodatno ističe sportski i profinjeni duh automobila zahvaljujući mat crnoj karoseriji i sjajnom zlatnom krovu (na limuzini). Ruho automobila u potpunosti je tamno uz elemente od ugljičnih vlakana na bočnim letvicama. Vanjski izgled odražava se i u unutrašnjosti zahvaljujući armaturnoj ploči i podnožju mjenjača obojanima u sjajnu zlatnu boju te vrvi dodatnom opremom radi veće udobnosti i sigurnosti.

Udobnost je također jedna od ključnih riječi za Novi DS 3, automobil za dinamičnu vožnju. Osobito kada je riječ o novom modelu DS 3 Cabrio. Ilustrirat ćemo dvama primjerima: vožnja sa spuštenim krovom do 120 km/h koja je moguća spuštanjem i podizanjem platnenog krova ili uzorna akustična udobnost u kabrioletu zahvaljujući visokokvalitetnoj tkanini (višeslojna tkanina od kompozitnih materijala s unutarnjim akrilnim slojem za zvučnu izolaciju) i zahvaljujući aerodinamičnom deflektoru koji služi optimalnoj zvučnoj udobnosti.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.