Početna Novosti 3384 pregleda

Iz Opelove tvornice će ubuduće izlaziti kineski auti? To je osveta Poljacima...

FOTO: Leapmotor

Postoji velika mogućnost da će se novi električni SUV Leapmotor B10, koji je predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu proizvoditi u Njemačkoj je Kina želi kazniti Poljsku zbog carina

Ovo su ključni dani i mjeseci za kineske proizvođače automobila u Europi. Suočeni s velikim carinama moraju odlučiti hoće li nastaviti prodaju uz smanjeni profit, podići cijene ili pak prebaciti proizvodnju nekih modela u Europu. Jedan od njih je već u Europi. Riječ je o marki Leapmotor, odnosno tvrtki Leapmotor International koja je u 51 postotnom vlasništvu Stellantisa. Oni već proizvode model T03 u tvornici Stellantisa u Tychyju u Poljskoj u kojoj su se do sada proizvodili uglavnom modeli Fiata. Uz model T03 se tamo također trebao proizvoditi i model B10.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

No, postoji mogućnost da će se ovaj novi električni SUV koji je predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu proizvoditi i drugdje. Prema Reutersu, koji se poziva na anonimne izvore, Lepmotor i Stellantis razmatraju proizvodnju modela B10 u Opelovoj tvornici u Eisenachu u Njemačkoj ili u Trnavi u Slovačkoj gdje se proizvode Peugeoti.

SAIC Vlasnik MG-a tuži Europsku komisiju zbog carina na kineske automobile
Dvije osobe upoznate s ovom odlukom "željele su ostati anonimne jer se još radi o poslovnoj tajni", navodi Reuters. Promjena u proizvodnim planovima Leapmotor Internationala, navodi se u bilješci, "napravljena je nakon što je kineska vlada privatno naredila proizvođačima automobila da zaustave velika ulaganja u europskim državama koje su podržale nametanje dodatnih carina na električna vozila kineske proizvodnje."

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Poljska je, zajedno s Italijom, među 10 članica EU koje su jasno podržale odluku o uvođenju carina do 45 posto na uvezena električna vozila kineske proizvodnje, dok su se Njemačka i Slovačka usprotivile carinama.

OD 31. LISTOPADA Odlučeno je: Kineski auti poskupljuju, EU im uvodi carine

Reuters je kontaktirao Leapmotor i Stellantis, ali nitko nije želio službeno komentirati ove tvrdnje. Također nisu odgovorili ni iz Ureda za informiranje Državnog vijeća Kine, ni iz poljskog Ministarstva industrije.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor
Odluka o montaži B10, koja će utjecati na zapošljavanje velikog broja ljudi, ostaje strateški važna, pa čekamo službene objave. Eisenach bi definitivno mogao imati smisla. Tamo trenutno počinje proizvodnja novog Grandlanda, ali je tvornica daleko od svojeg punog kapaciteta.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.