Ovi rezultati nisu postignuti u laboratorijskim uvjetima, već u stvarnom prometu u Kini
Nio je objavio rezultate tri odvojena testa dosega koji su provedeni ovaj tjedan novim modelom ET7. Testovi nisu značajni samo zato što je električni auto uspio prijeći 1070 km s jednim punjenjem, već i zbog toga što je to napravljeno s baterijama koje imaju novu "polu-čvrstu" (semi-solid state) tehnologiju.
Ovi rezultati nisu postignuti u laboratorijskim uvjetima, već u stvarnom prometu u Kini. Automobil koji je putovao od Šangaja do Xiamena prešao je 1046 km prije nego što mu je ponestalo struje, a drugi, koji je išao od Pekinga do Hefeija, uspio je prijeći 1062 km. Najbolje je prošao automobil koji je vozio od Kunminga do Zhanjianga s 1070 kilometara.
Da su testovi bili itekako realni svjedoče i ovi podaci. ET7 koji je prešao najduži put nosio je oko 200 kg tereta, "nakupio" 1875 metara visinske razlike tijekom putovanja i postigao najveću brzinu od 118 km/h tijekom vožnje dok je prosječna brzina putovanja bila 83,7 km/h. Ukupno je automobilu trebalo manje od 13 sati da završi svoje putovanje.
Automobil je te vrlo dobre rezultate ostvario zahvaljujući polučvrstoj bateriji koja ga je pokretala. Ona ima kapacitet od čak 150 kWh, a istih je dimenzija kao Niova litij-ionska baterija od 100 kWh te teži samo 20 kg više od nje, unatoč tome što može pohraniti 50 posto više energije.
Baterije u polučvrstom stanju su evolucija klasične litij-ionske tehnologije. One zamjenjuju tekući elektrolit čvrstim vodljivim materijalom koji je suspendiran u tekućem elektrolitu. Prednost ove tehnologije su mnogo manje dimenzije i masa baterija.
Nio je ove testove proveo kako bi malo promovirao svoj automobil povodom početka prodaje. Prednarudžbe za ovaj model otvorene su u Kini 16. travnja. Za nekoliko dana, 25. travnja Nio će službeno objaviti sve specifikacije automobilima i omogućiti kupcima da finaliziraju narudžbe, a isporuke bi trebale započeti 30. travnja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.