Mazda namjerava prvotno koristiti novu Skyactiv-Z u automobilima koji se prodaju u Europi i Sjedinjenim Državama
U svojem najnovijem kvartalnom financijskom izvješću Mazda je otkrila da nam uskoro dolazi novi benzinski motor unesite Skyactiv-Z. Novi motor zamijenit će stari Skyactiv-G i mnogo noviji, ali neuspješni Skyactiv-X. Novi Skyactiv-Z će biti četverocilindrični motor, no lekcije naučene tijekom razvoja pomoći će Mazdi da unaprijedi svoje šestocilindrične motore kako bi radili ekonomičnije i čišće.
Budući da će prvi automobili s ovim motorom izaći tek 2027. godine, Mazda nije otkrila puno detalja. Kaže se da će motor koristiti lambda one metodu izgaranja kako bi "postigao visoku toplinsku učinkovitost realizirajući super siromašno izgaranje u širokom rasponu od niskih do visokih okretaja, kako bi pružio izvrsne ekološke performanse i performanse vožnje."
Lambda predstavlja omjer ekvivalentnosti zraka i goriva. Kada je lambda jednaka 1, količina zraka je savršeno uravnotežena s gorivom tijekom procesa izgaranja. U ovom scenariju, učinkovitost je optimizirana, stoga se smanjuju emisije. Ukratko, to znači da sve gorivo sagorijeva, što smanjuje štetne tvari u ispuhu.
Mazda namjerava prvotno koristiti novu Skyactiv-Z u automobilima koji se prodaju u Europi i Sjedinjenim Državama. Inženjeri naporno rade kako bi novi motor bio u skladu s Euro 7 propisima kao i američkim EPA-inim Tier 4 standardima.
Japanska marka namjerava pojednostaviti svoju ponudu motora fokusiranjem na manje pogonskih sklopova. Što se tiče rotacijskog motora, Mazda "glatko napreduje" nakon ponovnog uspostavljanja tima za ovaj motor u veljači. Otkrili su kako je "razvoj usklađenosti emisija za rotacijski motor vrlo izazovan, ali dobro napreduju."
Krajem svibnja Mazda je s Toyotom i Subaruom održala zajedničku konferenciju na kojoj su najavili nove motore s unutarnjim izgaranjem. Toyota je već detaljno opisala svoje nove ultra-učinkovite četverocilindrične jedinice, dok je Subaru nedavno otkrio detalje novog štedljivog hibridnog sustava Crosstreka .
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.